Beşiktaş Gain ilk raundu aldı
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi, dörtlü final ilk maçında Beşiktaş Gain, Bahçeşehir Koleji’ni ağırladı
Beşiktaş Gain ilk maçı kazandı
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi, dörtlü final ilk maçında Beşiktaş Gain, Bahçeşehir Koleji’ni ağırladı.
Üç galibiyet alanın finale çıkacağı eşleşmede siyah-beyazlılar, ilk periyodu 21-20 önde tamamladı.
Siyah-beyazlılar, devreye ise 35-32 üstün girdi.

Üçüncü periyot ise 53-53 sona erdi.
Beşiktaş, karşılaşmadan 82-79 galip ayrılarak seride 1-0 öne geçti.
82-79
BEŞİKTAŞ -BAHÇEŞEHİR KOLEJİ
SALON: Beşiktaş GAİN Spor Kompleksi
HAKEMLER: Alper Altuğ Köselerli, Kaan Büyükçil, Özge Şentürk Bayraktar
- PERİYOT: 21-20
- PERİYOT: 14-12 (35-32)
- PERİYOT: 18-21 (53-53)
- PERİYOT: 29-26
BEŞİKTAŞ: Jonah Mathews 12, Berk Uğurlu 7, Conor Morgan 13, Anthony Brown 4, Ante Zizic 4, Sertaç Şanlı 9, Devon Dotson 10, Brynton Lemar 11, Yiğit Arslan 12
BAHÇEŞEHİR KOLEJİ: Caleb Homesley 4, Malachi Flynn 23, İsmet Akpınar 6, Tyler Cavanaugh 7, Trevion Williams 11, Furkan Haltalı 9, Hunter Hale 5, Mateusz Ponitka 10, Matthew Mitchell 4





