Beşiktaş Gain, Galatasaray’ı ezdi!
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi çeyrek final ilk maçında Beşiktaş Gain, Galatasaray MCT Technic’i mağlup edip seride 1-0 öne geçti
Beşiktaş Gain seride 1-0’ı yakaladı
Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi çeyrek final ilk maçında Beşiktaş Gain, Galatasaray MCT Technic’i mağlup edip seride 1-0 öne geçti.
Siyah-beyazlılar, ilk periyodu 29-18 önde tamamladı.
Kartallar devreye ise 56-41 üstün girdi.
Siyah-beyazlılar, üçüncü periyot sonunda farkı iyice açtı: 88-62
Beşiktaş karşılaşmadan 108-83 galip ayrıldı.
BSL play-off çeyrek final serisi ilk maçında Bahçeşehir, Trabzonspor’u ağırladı.
Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan maçın ilk yarısı ev sahibi ekibin 47-34 üstünlüğüyle tamamlandı.
İkinci yarıda farkı daha da açan Bahçeşehir, parkeden 91-65 galip ayrıldı.
İki galibiyete ulaşan takımın yarı finale yükseleceği serinin ikinci maçı, 28 Mayıs Perşembe günü Trabzon’da oynanacak.

108-83
BEŞİKTAŞ-GALATASARAY MCT TECHNİC
SALON: Beşiktaş Gain Spor Kompleksi
HAKEMLER: Emin Moğulkoç, Seher Ayşe Nur Yazıcıoğlu, Uğur Akyıldız
- PERİYOT: 29-18
- PERİYOT: 27-23 (56-41)
- PERİYOT: 32-21 (88-62)
- PERİYOT: 20-21
BEŞİKTAŞ: Devon Dotson 12, Anthony Brown 11, Sertaç Şanlı 9, Brynton Lemar 19, Conor Morgan 16, Jonah Mathews 17, Ante Zizic 8, Yiğit Arslan 11, Berk Uğurlu 5, Ata Özbek
GALATASARAY MCT TECHNİC: Jerome Robinson 8, Fabian White 17, James Palmer 11, Freddie Gillespie, Can Korkmaz, Muhsin Yaşar 22, Errick McCollum 23, Buğrahan Tuncer 2, John Meeks





