BeşiktaşHaberSpor Haberleri

Beşiktaş Gain’e ikinci derbi şoku

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde Beşiktaş Gain, deplasmanda yenildiği Galatasaray MCT Technic'e evinde de mağlup oldu

Beşiktaş Gain evinde yıkıldı

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde Fenerbahçe Beko ile birlikte zirveyi paylaşan Beşiktaş Gain, Galatasaray MCT Technic’i ağırladı.

Galatasaray, 13-3’le başladığı ilk çeyreği 29-21 önde tamamladı.

Devreye de konuk ekip 45-35 üstün gitti.

Beşiktaş üçüncü periyodda 17 sayıya kadar açılan farkı son dakikada bulduğu üst üste basketlerle 7’ye düşürdü: 55-62

bjkgain2

Karşılaşmadan Galatasaray 89-82 galip ayrıldı.

Bu sezon beşinci kez kaybeden Beşiktaş, play-off öncesi ligde son maçını 13 Mayıs’ta Fenerbahçe Beko ile deplasmanda oynayacak.

Ligin ilk yarısında da ezeli rakibini 89-73 yenen Galatasaray ise normal sezonu 17 galibiyet, 13 yenilgi ile tamamladı.

82-89

BEŞİKTAŞ-GALATASARAY MCT TECHNİC

SALON: Beşiktaş Gain Spor Kompleksi

HAKEMLER: Kerem Baki, Can Mavisu, Nazlı Çisil Güngör

  1. PERİYOT: 21-29
  2. PERİYOT: 14-16 (35-45)
  3. PERİYOT: 20-17 (55-62)
  4. PERİYOT: 27-27 (82-89)

BEŞİKTAŞ GAİN: Devon Dotson 15, Sertaç Şanlı 11, Berk Uğurlu 7, Yiğit Arslan 9, Conor Morgan 4, Brynton Lemar 10, Canberk Kuş, Anthony Brown 6, Matt Thomas 8, Ante Zizic 2, Vitto Brown 10

GALATASARAY MCT TECHNİC: Boogie Ellis 3, Jerome Robinson Jr. 17, Errick Mccollum 8, Can Korkmaz 4, John Meeks 5, Rıdvan Öncel, James Palmer Jr. 22, Buğrahan Tuncer 3, Freddie Gillespie 8, Fabian White Jr. 15, Muhsin Yaşar 4

Dikkati Çekenler

Başa dön tuşu