Beşiktaş'ı takip et !
Beşiktaş Seçim ve Kongresi Canlı yayın: Yıldırım Demirören fark attı
31 Ocak, 2010 | 11:43

Beşiktaş Kongresi’den Canlı Yayın

Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören ve Murat Aksu, Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı`nın yapıldığı BJK Akatlar Arena girişinde herkesle tek tek tokaşarak karşıladılar.

Beşiktaş`ın yeni başkanını seçeceği Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı, Akatlar BJK Cola Turka Arena`da başladı.

Olağan Seçimli Genel Kurul, Uluç Gürkan’ın kongre divan başkanlığına seçilmesi ile başladı.

Daha sonra Onursal Başkanımız Süleyman Seba’nın mesajı okundu. Seba mesajında Kongrenin başarılı geçmesini, Kulübümüze ve Camiamıza hayırlı olmasını diledi. Süleyman Seba’nın mesajı alkışlarla karşılandı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından Divan Başkanımız Yalçın Karadeniz, bir konuşma yaptı.

 

-CANLI YAYIN-

*10:49 : Kongre`nin açılış konuşması Divan Kurulu Başkanı Yalçın Karadeniz tarafından yapıldı.

*10:54 : Kongre`nin Kurul Başkanlığına oy çokluğu ile Uluç Gürkan seçildi.

*11:00 : Seçim öncesinde Kurul Başkanı Uluç Gürkan, gündemi okudu.

*11:02 : Başkan adayları zamandan tasarruf açısından programları hakkında konuşmaktan vazgeçtiler.

*11:04: Uluç Gürkan seçim güvenliğini sağlamak için sandıkları kontrol ettirilmesini istedi.

*11:06 : Kongre üyeleri kontrollerin daha çabuk olması için uyarıda bulundular…

*11:15 : Üyeler oy kullanmaya başladılar…

*13:15 : Üyeler oy kullanmak için uzun kuyruklarda bekliyorlar….

*13:45: Toplam katılım 5.500’ü geçmiş durumda…

*14:45: Ve Toplam katılım 6.000’i geçti…
Katılım sayısının artması oyların Murat Aksu lehine gelişeceği konusunda iddialara yol açıyor…

*16:45: 7579 üye oy kullandı. Murat Aksu’nun “Seçimin süresini 1 saat daha uzatalım.” önerisi Yıldırım Demirören tarafından kabül edilmedi.
Kongre kulislerinde siyasi bir seçim havası gözlenmekte.
Az önce Yıldırım Demiröre’in babası Erdoğan Demirören ve Murat Aksu’nun babası Abdülkadir Aksu birbirlerine sandığa giderken başarı dilediler.

*17:00: Kimlik kartını alan toplam sayı: 7596

*17:09: Az önce Yıldırım Demirören’in 4 numaralı sandıkta oyunu kullanmasıyla oy verme işlemi sona erdi.
Oyunu kullandıktan sonra kongrede taraftarlarından alkışlar alırken kendisini alkışlayanları selamladığı görüldü.

18:02: Uluç Gürkan sandıkların etrafının boşaltılması ve basının sandıkların çevresinden uzaklaştırılmasını istedi.
Yıldırım Demirören ve taraftarları bir tribün oluştururken tam karşısında Murat Aksu ve taraftarlarının da bir tribün oluşturduğu görüldü.

Tarafsız bir grubun iki tarafında da Siyah Beyaz tezahüratlarına eşlik etmesini istemesi ve iki tarafın tarafsız gruba eşlik etmesi medeni görüntüler içerisinde oldukça dikkat çeken anlar yaşattı.

Murat Aksu ve Yıldırım Demirören’in babaları da karşılıklı oluşan tribünlerdeki yerlerini aldılar.
Birazdan sandıklar sayılmaya başlanacak.

İlk sandık açıldı…

İlk sandık açıldı Yıldırım Demirören ait sarı oyların Murat Aksu’ya ait oylardan fazla olduğu görülüyor.

ilk sandıkta  232 – 154 gibi oranlar ilk tespitlerde görülüyor

İkinci sandıkta da Demirören!

İkinci sandık da açıldı ve Yıldırım Demirören’in seçimi farklı kazanacağı izlenimi kendini göstermeye başladı.

2. sandık sonucu;

Yıldırım Demirören: 249

Murat Aksu: 128

3. sandıkta yine Demirören!

3. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 252
Murat Aksu: 140

Toplam oylar:

Yıldırım Demirören: 733

Murat Aksu: 422

Fark açılıyor

4. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 234

Murat Aksu: 156

Toplam:

Yıldırım Demirören: 967

Murat Aksu: 578

5. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 224

Murat Aksu: 134

6. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 207

Murat Aksu: 147

7. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 241

Murat Aksu: 113

Toplamda son durum – Yıldırım Demirören: 1639 – Murat Aksu: 972

8. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 210

Murat Aksu: 153

Toplamda son durum – Yıldırım Demirören: 1849 – Murat Aksu: 1125

9. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 187

Murat Aksu: 152

10. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 230

Murat Aksu: 133

Toplamda son durum – Yıldırım Demirören: 2266 – Murat Aksu: 1597

11. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 248

Murat Aksu: 103

12. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 229

Murat Aksu: 148

13. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 204

Murat Aksu: 124

Toplamda son durum – Yıldırım Demirören: 2947 – Murat Aksu: 1972

14. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 192

Murat Aksu: 168

Murat Aksu salonu terketti

Her açılan sandıkta Yıldırım Demirören’in farkı daha da açmasıyla birlikte başkan adayı Murat Aksu, Akatlar Cola Turka Arena’yı ekibiyle birlikte terk etti.

Toplamda son durum – Yıldırım Demirören: 3139 – Murat Aksu: 2140

15. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 192

Murat Aksu: 168

Toplamda son durum – Yıldırım Demirören: 3364 – Murat Aksu: 2268

16. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 224

Murat Aksu: 155

Toplamda son durum – Yıldırım Demirören: 3588 – Murat Aksu: 2423

17. sandık sonucu:

Yıldırım Demirören: 213

Murat Aksu: 148

Toplamda son durum – Yıldırım Demirören: 3801 – Murat Aksu: 2571

Ve Kongre üyeleri “Devam Yıldırım Demirören, Devam” dedi !

20. sandığın ardından ortaya çıkan tabloda ise 4506 oy alan Demirören, 2837 oy alan rakibi Aksu’ya 1669 oy fark atarak 3. kez başkanlığa seçildi.

 
Beşiktaş Postası Yorumları
    59 Yorum var
  1. Yasin - 31 Ocak 2010 | 15:05

    inşallah MURAT AKSU kazanır.

  2. mustafa özdemir - 31 Ocak 2010 | 16:32

    artık demirörenden bıktık ins murat aksu kazanır

  3. faruk - 31 Ocak 2010 | 16:48

    arkadaşlar yeter artık ya demır oren gıtsın az onuru gururu varsa gıder aksu da bışey yapamaz bu kulube ama napalım az da olsa demırorenden iyidır bıze gerçek bjk lı shıp çıksın artık

  4. müjdat - 31 Ocak 2010 | 17:26

    YIKDIRIM DEMİR ÖREN YETER.. İlkokul 4. sınıfı başkanı bile senden iyi başkanlık yapıyodur artık el çek bizden..

  5. ali - 31 Ocak 2010 | 17:38

    in$allah yildirm demirören kazanir…

  6. bronca - 31 Ocak 2010 | 17:51

    @ali
    Allah koruusn…

  7. alibjk - 31 Ocak 2010 | 18:14

    ali bunu söylerken ne ye dayanarak söylüyorsun inş demir ören kazanırı.. iyimisin sen

  8. alibjk - 31 Ocak 2010 | 18:17

    durum nasıl şuan bir bilgisi olan varmı..

  9. perihan - 31 Ocak 2010 | 18:19

    başkan olsana başkann olsanaa murat aksu beşiktaşıma başkan olsana başkan ol oeren başkann gaziantepe başkan ol

  10. kerim ünaldı - 31 Ocak 2010 | 18:49

    arkadaşlar murat başkan beşiktaşımıza çok faydalı olacak…

  11. Damla - 31 Ocak 2010 | 19:05

    Akliniz varsa demiroren kazansin diye dua edin! Aksunun listesindeki isimler bes para etmez!

  12. memiş - 31 Ocak 2010 | 19:10

    inşalah ikiside kazanamaz

  13. memiş - 31 Ocak 2010 | 19:21

    dost acı söyler ama demirören kazanacak

  14. mustafa - 31 Ocak 2010 | 19:23

    Galatasaray dos santos jo yu alır bizimkilerde ramazanı alır.adam akıllı bir transfer yapılmadı demirören zamanında.artık murat aksuyu tanımasamda murat aksuyu destekliyorum ins murat aksu kazanır.

  15. yavuz - 31 Ocak 2010 | 19:23

    aksu zor gözüküyor ilk sandık 232 ye 154 demirören önde bakalım ne olacak

  16. memiş - 31 Ocak 2010 | 19:24

    inşallah Murat Aksu kazanır

  17. yavuz - 31 Ocak 2010 | 19:35

    insallah murat aksu kazanır ama sanırım demirören alacak yine :(

  18. ali - 31 Ocak 2010 | 19:35

    arkadaslar simdi murat aksu gelirse yine hatalari olack bu da besiktasimiza zarar vereck ondan demirören:)

  19. zafer - 31 Ocak 2010 | 19:35

    inşallah aksu kazanır beşiktaş için bunun daha hayırlı olacağını düşünüyorum demirören buişin üstesinden gelemeyeceğini tüm beşiktaşlılara gösterdi

  20. bronca - 31 Ocak 2010 | 19:41

    sürekli tükürdüğünü yalayan başkan istemiyoruz artık…

  21. yavuz - 31 Ocak 2010 | 19:45

    demirören önde alacak büyük ihtimal

  22. efe - 31 Ocak 2010 | 19:53

    zor bu saatten sonra murat aksu.. geleceğimiz emin ellerde değil

  23. Erkan - 31 Ocak 2010 | 19:59

    allah yardimcimiz olsun.. simdi bittik..

  24. deniz - 31 Ocak 2010 | 20:09

    demirdöveni isteyen vatana ihanet edenle denktir

  25. mehmet - 31 Ocak 2010 | 20:57

    arkadaşlar aslında bjk başkanını halkın secmesi lazım yani bjk taraftarının ne bu böyle bıktık artık defol gitartık yıldırım

  26. ali - 31 Ocak 2010 | 21:13

    haydi demirören …

  27. HYILDIRIM - 31 Ocak 2010 | 21:25

    LANET OLSUN YAAA… YİNE AYNI TRANSFER HATALARI YİNE GEREKSİZ BORÇLANMALAR OLACAK. ÜÇÜNCÜ TAKIM OLMAKTAN KURTULAMAYACAĞIZ. HATTA ÜÇÜNCÜ TAKIM OLARAK İLE KALAMAYACAĞIZ. BÜYÜK OLARAK LANS EDİLMEYECEĞİZ ARTIK.. ARKADAŞLAR HİÇ DÜŞÜNMEDEN OY KULLANMIŞSINIZ.. STAD NE OLDU.. NERDE KALİTELİ YABANCI FUTBOLCU NEREDE.. 2.SINIFFUTBOLCU GÖRMEKTEN MİGDEM BULANDI ARTIK…YETER DEMİR ÖREN YETER ARTIK BIRAK YAKAMIZI.. HEM PARAMI ALIRIM DİYECEKSİN HEMDE TEKRAR BAŞKAN OLACAKSIN MİLLETİ TEHTİT EDEREK OY ALIYORSUN YAZIKLAR OLSUN..

  28. şahin - 31 Ocak 2010 | 21:39

    vay anasını bea desene 3 sene daha yedik ayvayı

  29. KÜRŞAT - 31 Ocak 2010 | 21:41

    demir ören çok güçlü %100 kazanacaktır ama bi aksilik olur inş murat aksu kazanır tabi onunda nasl biri olduğunu bilen yok ki zaten bjk nin başına gelen de t0p oynayanda hepsi 2. sınıf oyuncular bjk li olduğumdan artık utanmaya başladım bi çare bulunması lazım yoksa çok yazık olacak bu takıma ve çarşıya

  30. deniz ulu - 31 Ocak 2010 | 21:43

    besmele cekerek oyumu aksuya verdım.umarım ınşallah murat aksu başkan olur.demirören yıne olursa biteriz .beşiktaşı seviyorsa aday olmasın ya .hatta serdar bılgılıyı ıstıyorum ben .FUTBOL AŞKINA SERDAR GERI DÖNNNN

  31. suat - 31 Ocak 2010 | 21:44

    demirören tabayı da al defol git

  32. ali - 31 Ocak 2010 | 21:46

    haydi demirören,
    haydi demirören,
    Haydiiii…

  33. deniz ulu - 31 Ocak 2010 | 21:49

    @kerim ünaldı

    inşallah .herşey BEŞİKTAŞK İÇİN

  34. murat - 31 Ocak 2010 | 21:49

    abi ben çok aşırı fanatik BEŞİKTAŞLIYIM! yeter demirören dedik defol git dedik anlamadı. bu adam gene kazanırsa bu taraftarın sabrı harbiden taşacak yani! anla demirören seni kimse sevmiyo, kimse istemiyo! ne transfer yapabildin ne de bi zafer… tek yaptığın liverpool:8 beşiktaş:0 koskoca beşiktaşı bu hale getirdin insaallah sandıklar ters döner de senden kurtulur bu ÇARŞI…

  35. murat - 31 Ocak 2010 | 21:51

    aynen şahin… ayvayı yicek gibi duruyoz yani…

  36. deniz ulu - 31 Ocak 2010 | 21:52

    @faruk

    demirören beşiktaşı seviyor olsaydı aday olmazdı.adam düşmanımız sanki .BJK .için kim hayırlı olacaksa o olur inş.ALLAH hakkımızda hayırlısını versin.evet demirörenden bıktık yeni bir insan iyi olur fakat aksununda demiröredenden daha kötü olmayacxagını nerden bilicez..

  37. hasan - 31 Ocak 2010 | 22:08

    inşallah aksu kazanır yoksa bjk çok şey kaybeder

  38. hatip - 31 Ocak 2010 | 22:17

    bence demiroren kuyubir cimbomlu işallah murat aksu kazanır ama malesef yine demirören kazanır

  39. şenol ceylan - 31 Ocak 2010 | 22:17

    artık nereye kadar demirören herkes aya cıkıyor biz hala yaya bırak kulüp yönetmeyi sen bir evi bile yönetemessin bjk yakasından düş artık yeter

  40. hatip - 31 Ocak 2010 | 22:18

    kocakafa gitmeli inşallah

  41. BeşikTaş - 31 Ocak 2010 | 22:55

    Seçime siyaset karışsa bile bu kez olamayacak değil bakan, Obama çocuğu da olsan Aksu kazanamayacaksın,,,,çöküş BJK ile halkın takımı ile olacak inşallah bu kaybetme hastalığı da heryere sıçrayıp takımız ve halkımız musibetlerden kurtulacak. Demirören dürüstlüğü ile zaten başkanlığı aldı sezon başından bu yana tribünlerin haksız tepkisi aynı ülkemin yandaş basınına beziyor…ama burada halk kazanacak Beşiktaş kazanacak

  42. Hekim Şahin - 31 Ocak 2010 | 23:18

    Bravo BJK delegeleri… Spora politikayı sokmadınız… BJK nin geleceğini kurtardınız.. Daha bunu anlamayan cahilce yazı yazanlar var; sizin yeriniz bu klüp değil… Siz BJK ile ilgili atıp tutacağınıza gidin kendinize bu politika bezirganlarının olduğu klüplerden birisi seçin.. O kadar da kafanız çalışmıyorsa sizin rahat edeceğiniz klüpler şunlar : Kasımpasa veya Belediyespor… Haydi kendi yolunuza; BJK oyun oynanacak klüp değil.. Ligin en köklü en eski klübü…

  43. mihrac - 31 Ocak 2010 | 23:38

    yeteeeeer yıldırım demirören yeteeeeeeeer yıldırım demirören yeteeeeeerrr gitttttttt ardık gittttttttt

  44. ozan - 31 Ocak 2010 | 23:43

    murat baskanım vaz gecmek yok bu klubu bu adamın elınden kurtarana kadar senın yanındayız…
    bır kez daha gordukki herkesin gözünde at gözlüğü var…
    geleceğimiz gidiyor beyler neden göz yumuyorsunuz ????

  45. MUSTAFA DURSUN - 31 Ocak 2010 | 23:50

    demırören kazansın dıyenlerın bjk li olduğuna inanmiyorum ama neyazıkkı yine o kazanacak bizde siradan bir külüp olacağız ah ah nerde eskı kartalım

  46. Kongre Üyesi Olmayan Bir Taraftar - 31 Ocak 2010 | 23:55

    Salon “yeetmeeez, Yıldırım Demiröden yeetmeeez” nidalarıyla inledi mi??

  47. karakartal - 31 Ocak 2010 | 23:55

    ben anlayamıyorum hem begenmıyorlar hem seciyorlar artık değişim zamanıydı bir beşiktaşlı olarak ne avrupa nede türkiye yine unutalım arkadaşlar bu adam tabataya nihata bu kadar para vermeye devam etsin adamlar yıldız getiriyor bizde tabatayla nihatı getiriyoruz hepimize yazık ya

  48. engin.. - 31 Ocak 2010 | 23:57

    sanırım kim kazansaydı beişktaşa o kadarda faydalı olmayacaktı…kaybeden beşiktaş oldu…

  49. engin.. - 31 Ocak 2010 | 23:59

    acaba sinan engini ne zaman başkan olarak göreceğiz…))

  50. mihrac - 01 Şubat 2010 | 00:02

    lanet olsun yaaa gene başkan secildi artık beşiktaş sıradan bir takım olcak bu adamın yuzunden…

  51. mihrac - 01 Şubat 2010 | 00:04

    ayrıca not: beşiktasımızın kaderi 7000 8000 adet kongre üyesine teslim edilemez..

  52. hasan - 01 Şubat 2010 | 00:24

    kongre üyesiyiz diye gelenler üye falan degiller yıldırımın uşaklarılar en acısıda BEŞİKTAŞ düşmanlarılar yazıklar olsun sizin gibi üyelere açın gözlerinizi artık

  53. hasan - 01 Şubat 2010 | 00:27

    @engin..
    sinan degil kardeşim mazemecimiz ne zaman olacak bizi o dereceye getirdiler

  54. goktan - 01 Şubat 2010 | 00:35

    adam yıllardır kendı adamlarını uye yapıyo.Çöreklendi kaldı Beşiktaş’ın başına.Sebanın borcsuz bıraktıgı kulubu keyfıne göre borclandırıp kulubu batırdı.Sağduyulu taraftar bunu göruyorda binlerce üye hala bu adamı nasıl secıyo hayret

  55. Necmettin ARI - 01 Şubat 2010 | 00:39

    SAYIN YILDIRIM DEMİRÖREN sizi kulubümüz cevresinde görmek bile istemiyorum bi BRESİKTASLI OLARAK LÜTFEN İSTİFA ET KARDESİM YA NE biçim Bİ ADAMMISSIN SEN BÜTÜN STAd SÖVDÜ AMA SEN HALEN BASKANLIK DİYON SENI ALLAHA HAVALE EDIYORUM INSALLAH ILERKI 3 YILINDA BASARILI OLURSUN

  56. yasin58 - 01 Şubat 2010 | 00:48

    ya yeter artıkk bu başkana daha ne zaman kadar tahammul edecez git gide beşiktaşı bataklığa saplıyoor bjk kimlerin eline kaldıı allah sonumu hayır etsinn

  57. ZAZA - 01 Şubat 2010 | 09:13

    ALLAHINDAN BUL BE ADAM BU KADAR İNSANIN BU KADAR TARAFTARIN AHINI ALIYORSUN BUNLARIN HESABINI BİRGÜN WERECEKSİN ((((Z()A()Z()A))))

  58. goktan - 01 Şubat 2010 | 11:27

    demirören kazandı beşiktaş kaybetti pardon çarşı ve sinan engınde kazandı

  59. İsmet Bacak - 01 Şubat 2010 | 18:53

    Ben GS.yım 58 yaşındayım. beşiktaşlılar tutarlı davrandı başkanı ve camiayı kutlarım.

Yorum Bırakın

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.
Beşiktaş, beşiktaş başkanlık seçimleri, Beşiktaş Canlı Seçim sonucu, Beşiktaş Kongre Haberleri, Beşiktaş Kongresi canlı yayın, Beşiktaş Seçim Sonuçları, beşiktaş seçimleri, BJK Akatlar Arena, Süleyman Seba, Uluç Gürkan, Yalçın Karadeniz,

Beşiktaş'ı takip edin !